Vodafone cihaz alma hakkında
15
●368
- 29-10-2018, 04:21:39Merhaba arkadaşlar, temmuz ayında vodafonedan samsung s8 telefon aldım. İmzaladığım sözleşmede 70 tl fatura (%18) kdv dahil yazıyordu fakat şuanda faturam 90 lira geliyor tlfn taksiti hariç. Bu normalmidir bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi.
- 29-10-2018, 04:55:43Hocam ek ücretler haricinde fatura 90 lira 70 lira yerine. Sözleşmedeki fiyata göre aylık kasgo ıvır zıvır toplam 261 lira gelmesi gerekirken (cihazı aldığım bayide aynı fiyatı demişti) hiç bir ek kullanım olmadan 280 - 285 arası geliyor.Bytechnic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani sormak istediğim sözleşmede belirtilen fiyatın dışına çıkabiliyolarmı. - 29-10-2018, 05:02:45Bende geçen ay yeni cihaz aldım fakat fatura 65 TL farklı geldi ilk ay için kasko ücreti almışlar. Cep merkezinde kasko ücretsiz şeklinde bilgi verilmişti. Ben 542yi arayarak öğrendim bu ücret farkının sebebini, sözleşmeyi vs. tamamen okuyup kontrol edeceğim ve vodafone mail ile gönderdiğiniz sözleşmeyi bu ek ücrete itiraz ederseniz inceleyip sonraki faturanızdan düşülür diye bilgi verdiler.
- 29-10-2018, 05:07:28Bende bir görüşeyim müşteri hizmetleriyle yardım ve cavaplar için teşekkürler ederim.Bytechnic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle