• 29-10-2018, 04:21:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar, temmuz ayında vodafonedan samsung s8 telefon aldım. İmzaladığım sözleşmede 70 tl fatura (%18) kdv dahil yazıyordu fakat şuanda faturam 90 lira geliyor tlfn taksiti hariç. Bu normalmidir bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi.
  • 29-10-2018, 04:22:52
    #2
    vodafone müşteri hizmetlerini arayıp bence daha detaylı bilgi alabilirsin bir yanlıslık varsa ödemek zorunda kalırlar.
  • 29-10-2018, 04:45:31
    #3
    Merhaba, mail adresinize e-fatura geliyordur veya vodafone yanımda uygulamasından faturanızı görüntüleyebilirsiniz. Ek ücretler, tarife ücreti vb. açıklamalar yazmakta faturada. İlk ay ise kasko veya sigorta ücretide yansımış olabilir.
  • 29-10-2018, 04:55:43
    #4
    Bytechnic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, mail adresinize e-fatura geliyordur veya vodafone yanımda uygulamasından faturanızı görüntüleyebilirsiniz. Ek ücretler, tarife ücreti vb. açıklamalar yazmakta faturada. İlk ay ise kasko veya sigorta ücretide yansımış olabilir.
    Hocam ek ücretler haricinde fatura 90 lira 70 lira yerine. Sözleşmedeki fiyata göre aylık kasgo ıvır zıvır toplam 261 lira gelmesi gerekirken (cihazı aldığım bayide aynı fiyatı demişti) hiç bir ek kullanım olmadan 280 - 285 arası geliyor.

    Yani sormak istediğim sözleşmede belirtilen fiyatın dışına çıkabiliyolarmı.
  • 29-10-2018, 05:02:45
    #5
    Bende geçen ay yeni cihaz aldım fakat fatura 65 TL farklı geldi ilk ay için kasko ücreti almışlar. Cep merkezinde kasko ücretsiz şeklinde bilgi verilmişti. Ben 542yi arayarak öğrendim bu ücret farkının sebebini, sözleşmeyi vs. tamamen okuyup kontrol edeceğim ve vodafone mail ile gönderdiğiniz sözleşmeyi bu ek ücrete itiraz ederseniz inceleyip sonraki faturanızdan düşülür diye bilgi verdiler.
  • 29-10-2018, 05:07:28
    #6
    Bytechnic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende geçen ay yeni cihaz aldım fakat fatura 65 TL farklı geldi ilk ay için kasko ücreti almışlar. Cep merkezinde kasko ücretsiz şeklinde bilgi verilmişti. Ben 542yi arayarak öğrendim bu ücret farkının sebebini, sözleşmeyi vs. tamamen okuyup kontrol edeceğim ve vodafone mail ile gönderdiğiniz sözleşmeyi bu ek ücrete itiraz ederseniz inceleyip sonraki faturanızdan düşülür diye bilgi verdiler.
    Bende bir görüşeyim müşteri hizmetleriyle yardım ve cavaplar için teşekkürler ederim.
  • 29-10-2018, 08:03:40
    #7
    2 farklı hat üzerinde 2 cihaz var. Kendi kullanımımız dışında 1 lira fazladan ücret ödemedim. Bir tanesi şubat ayında bitecek. Bir tanesini 3 ay önce aldık. Müşteri hizmetleriyle görüşün. Bilmeden bir aboneliğe katılmış olabilirsiniz.
  • 29-10-2018, 08:38:57
    #8
    Ben Turkcell'den almıştım, ilk ay damga vergisi yansıtmışlardı.
  • 29-10-2018, 08:40:31
    #9
    cihaz alırken kendi mevcut tarifinden çıkmış oluyorsun taksitler bitince otomatik olarak tarife geri geliyor. her operatörün açıklaması bu aradaki fark biraz daha fazla tırtıklama