Merhaba arkadaşlar, temmuz ayında vodafonedan samsung s8 telefon aldım. İmzaladığım sözleşmede 70 tl fatura (%18) kdv dahil yazıyordu fakat şuanda faturam 90 lira geliyor tlfn taksiti hariç. Bu normalmidir bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi.