THK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vodafone cihaz alma hakkında
15
●368
- 29-10-2018, 09:11:10Cihaz almadan öncede tarifem red15 ti cihazı aldıktan sonrada aynı şekilde. Cihaz almadan önce 70 gelen fatura cihaz aldıktan sonra 90 oldu. İmzaladığım sözleşmede bile 70 tl fatura bedeli olarak görünüyor. Cihazı 7. ayda aldım hep 90 lira ödüyorum.
- 29-10-2018, 09:13:56taksit sayın bitene kadar böyle gider , cihaz bitine kadar tarife aynı görünüyordur ama bu tecrübe ile konuşuyorum vodafone bu tarz giriş yapıyor. normalde cihazı uygun satıyorlar. o arada uygun kelimesini senin fatura dışına çıkararak alıyorlar. taksit bitine kadar 70 tl değil de 90 ödersin. taksit bitince geriye çekilir. sana müşteri temsilcisi bu tarz söyleyemez ama sağlam birinden aldığım bilgi.
- 29-10-2018, 11:51:43Üyeliği durdurulduTurkcell ve Turk Telekom'da şahit olmadım ama ben de Vodafone'dan paketten çıkarma olayına şahit oldum. Taksit süresi boyunca kampanyadan çıkıyorsunuz hatta sanırım taahhütlü tarifeniz taahhütsüz hale geliyor olabilir tam emin değilim o konuda. Sikayetvar a yazın isterseniz genelde hızlı bir şekilde dönüş yapıyorlar. Sözleşme de imzalasanız, telefonu alırken sorduğunuz sorular ile yaşananlar farklı ise karşı taraf suçludur. Ben size aylık 1 tl ödeyerek telefon sahibi olacaksınız dersem ama sözleşmede diğer vergiler ve onlar bunlar dahil aylık 500 tl dersem bir haksızlık olur değil mi ?
- 29-10-2018, 13:03:08Benim de yükseldi 60 TL cihaz ücreti 30 TL tarife ücretiydi şuanda ödedim ise 60 TL cihaz ücreti 50TL tarife ücreti ödüyorum.
- 29-10-2018, 19:04:00Adamların günahına girdim valla
sorun yokmuş ben yanlış anlamışım.