THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cihaz alırken kendi mevcut tarifinden çıkmış oluyorsun taksitler bitince otomatik olarak tarife geri geliyor. her operatörün açıklaması bu aradaki fark biraz daha fazla tırtıklama
Cihaz almadan öncede tarifem red15 ti cihazı aldıktan sonrada aynı şekilde. Cihaz almadan önce 70 gelen fatura cihaz aldıktan sonra 90 oldu. İmzaladığım sözleşmede bile 70 tl fatura bedeli olarak görünüyor. Cihazı 7. ayda aldım hep 90 lira ödüyorum.