taksit sayın bitene kadar böyle gider , cihaz bitine kadar tarife aynı görünüyordur ama bu tecrübe ile konuşuyorum vodafone bu tarz giriş yapıyor. normalde cihazı uygun satıyorlar. o arada uygun kelimesini senin fatura dışına çıkararak alıyorlar. taksit bitine kadar 70 tl değil de 90 ödersin. taksit bitince geriye çekilir. sana müşteri temsilcisi bu tarz söyleyemez ama sağlam birinden aldığım bilgi.