Turkcell ve Turk Telekom'da şahit olmadım ama ben de Vodafone'dan paketten çıkarma olayına şahit oldum. Taksit süresi boyunca kampanyadan çıkıyorsunuz hatta sanırım taahhütlü tarifeniz taahhütsüz hale geliyor olabilir tam emin değilim o konuda. Sikayetvar a yazın isterseniz genelde hızlı bir şekilde dönüş yapıyorlar. Sözleşme de imzalasanız, telefonu alırken sorduğunuz sorular ile yaşananlar farklı ise karşı taraf suçludur. Ben size aylık 1 tl ödeyerek telefon sahibi olacaksınız dersem ama sözleşmede diğer vergiler ve onlar bunlar dahil aylık 500 tl dersem bir haksızlık olur değil mi ?