Konu
Vodafone cihaz alma hakkında
29-10-2018, 08:03:40
#7
Berkay
2 farklı hat üzerinde 2 cihaz var. Kendi kullanımımız dışında 1 lira fazladan ücret ödemedim. Bir tanesi şubat ayında bitecek. Bir tanesini 3 ay önce aldık. Müşteri hizmetleriyle görüşün. Bilmeden bir aboneliğe katılmış olabilirsiniz.