Bende geçen ay yeni cihaz aldım fakat fatura 65 TL farklı geldi ilk ay için kasko ücreti almışlar. Cep merkezinde kasko ücretsiz şeklinde bilgi verilmişti. Ben 542yi arayarak öğrendim bu ücret farkının sebebini, sözleşmeyi vs. tamamen okuyup kontrol edeceğim ve vodafone mail ile gönderdiğiniz sözleşmeyi bu ek ücrete itiraz ederseniz inceleyip sonraki faturanızdan düşülür diye bilgi verdiler.