• 24-07-2018, 00:24:02
    #10
    Kadından araba alınmaz mesela, sebebi bellidir.
    Kadından makale alınır mesela, özenlidir, düzenlidir.

    Tabi genellemedir.
  • 24-07-2018, 00:24:19
    #11
    Araba haricinde düşünülübilir. Araba alırken sık eleyip dokumak lazım.
  • 24-07-2018, 00:27:50
    #12
    ne kadının erkeğe üstünlüğü vardır ne erkeğin bayana.cinsiyetçiliğe karşıyım.Erkeği ön planda tutan zihniyetede kadını ön planda tutanada.
    Erkek *********** adidir ama bayan olunca bu onun suçunu hafifletir mi ?
    o yüzden böyle şeyler erkekten bayandan takılmayın.bayan titizdir ama erkek evine para götüreceğinden çok daha kalitelisini yapar belki.
    Cinsiyete takılmayın alışverişte.(Webmaster sitesi için bu yorumum)
  • 24-07-2018, 00:34:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    NatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ]Bu sexism nedir?


    Az önce bir makale konusu gördüm. O kadar güzel sunum yapılmış ki, gerçekten sipariş vermek istedim. Sadece bayandan yazdığı için sipariş vermedim..
    Bu seksizm nedir ? Fikirle zikir nasıl bu kadar ters olabilir ? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ?
  • 24-07-2018, 00:37:35
    #14
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu seksizm nedir ? Fikirle zikir nasıl bu kadar ters olabilir ? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi ?
    Kelimenin anlamını bilmediğinizi yada yanlış yorumlandığınızı düşünüyorum. Bakınız; https://www.uludagsozluk.com/k/seksizm/
  • 24-07-2018, 00:38:56
    #15
    Bayan nedir ya? Kadın. Bay kelimesinin kullanımı yaygınlaşana kadar bayan kelimesinin kullanımına karşı çıkacağım. Kadınların toplumca (Türkiye'nin büyük problemi toplumsal cinsiyet) kendilerine atfedilen ve biyolojik olarak hakim oldukarı içeriklerde elbette erkeklere karşı bir üstünlüğü vardır. Haricinde bana kalırsa pek bir anlamı yok.
  • 24-07-2018, 00:39:37
    #16
    Şöyle düşünün bayandan yazılmasının bir sebebi var tabiki makale işlerinde;
    örneğin bir güzellik sitesi, moda sitesi için bayandan makale almak tabiki daha mantıklı olacaktır çünkü bu konular kadınların daha fazla ilgi alanına giriyor daha fazla bilgiye sahip.
    tam tersi şekilde bir araba siteniz olsa o zaman da bayandan makale yerine erkek bir yazardan tercih edersiniz bunu.

    araç kısmına gelecek olursanız bayanlar aracı daha titiz ve temiz kullanmaya özen gösteriyolar ve araba böylece daha az yıpranıyor (her ne kadar mekanik aksanları daha fazla yıpratsalar da)
  • 24-07-2018, 00:40:00
    #17
    Üyeliği durduruldu
    NatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kelimenin anlamını bilmediğinizi yada yanlış yorumlandığınızı düşünüyorum. Bakınız; https://www.uludagsozluk.com/k/seksizm/
    Cinsel ayrımcılık evet biliyorum hatta siz ingilizcesini yazarken ben kendi dilimizle yazdım

    Ama bunu yererken finalde sırf bayandan olduğu için sipariş geçmedim demişsiniz Siz ne anlaıp ne yaptığınızı görebiliyomusunuz ?
  • 24-07-2018, 00:42:23
    #18
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cinsel ayrımcılık evet biliyorum hatta siz ingilizcesini yazarken ben kendi dilimizle yazdım

    Ama bunu yererken finalde sırf bayandan olduğu için sipariş geçmedim demişsiniz Siz ne anlaıp ne yaptığınızı görebiliyomusunuz ?
    "Bayandan" olgusunun yanlış olduğunu düşündüğüm için sipariş geçmedim. Yoksa kişinin bayan olduğu için değil. Cinsiyetinden değil, düşüncesinden dolayı sipariş geçmedim. Yoksa forum üzerinde bir çok bayan arkadaşımız ile alışveriş yaptım.