Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cinsel ayrımcılık evet biliyorum hatta siz ingilizcesini yazarken ben kendi dilimizle yazdım

Ama bunu yererken finalde sırf bayandan olduğu için sipariş geçmedim demişsiniz Siz ne anlaıp ne yaptığınızı görebiliyomusunuz ?
"Bayandan" olgusunun yanlış olduğunu düşündüğüm için sipariş geçmedim. Yoksa kişinin bayan olduğu için değil. Cinsiyetinden değil, düşüncesinden dolayı sipariş geçmedim. Yoksa forum üzerinde bir çok bayan arkadaşımız ile alışveriş yaptım.