Cinsel ayrımcılık evet biliyorum hatta siz ingilizcesini yazarken ben kendi dilimizle yazdım
Ama bunu yererken finalde sırf bayandan olduğu için sipariş geçmedim demişsiniz

Siz ne anlaıp ne yaptığınızı görebiliyomusunuz ?
"Bayandan" olgusunun yanlış olduğunu düşündüğüm için sipariş geçmedim. Yoksa kişinin bayan olduğu için değil. Cinsiyetinden değil, düşüncesinden dolayı sipariş geçmedim. Yoksa forum üzerinde bir çok bayan arkadaşımız ile alışveriş yaptım.