Bayan nedir ya? Kadın. Bay kelimesinin kullanımı yaygınlaşana kadar bayan kelimesinin kullanımına karşı çıkacağım. Kadınların toplumca (Türkiye'nin büyük problemi toplumsal cinsiyet) kendilerine atfedilen ve biyolojik olarak hakim oldukarı içeriklerde elbette erkeklere karşı bir üstünlüğü vardır. Haricinde bana kalırsa pek bir anlamı yok.