Bu sexism nedir?
Araba bayandan olunca ne oluyor?
Makaleyi bayan yazınca ne oluyor?
E-ticaret'i bayan yapınca ne oluyor?
Neden bayandan diye özellikle belirtiliyor? Erkeklere söylenmek isteyen nedir burada?
Az önce bir makale konusu gördüm. O kadar güzel sunum yapılmış ki, gerçekten sipariş vermek istedim. Sadece bayandan yazdığı için sipariş vermedim..
Bayandan olunca ne oluyor?
44
●1.767
- 24-07-2018, 00:15:59Bazı şeyleri nadir yaptıkları için , özel olur örneğin makale yazanların hepsi erkek ama bayan onu özelleştirir Örnek: Kadın sağlığını kadından iyi yazamazsın ve bayan tabiri cidden çirkin bay bayan kullanılmamalı.
- 24-07-2018, 00:18:39Üyeliği durdurulduErkeklere söylenmek istenilen değil ki olay. Burada taciz, tecavüz paylaşıp hem prim yapan hem de bu işi sıradanlaştıran insanlara bakarsanız; sadece kadın ile iletişime geçmek için onunla ticaret yapmaya çalıştığını göreceksiniz. Bu total içinde geçerli.
Ek olarak; kadınlarımızında bu konuda hassas davranmaları ve yaptıkları işte cinsiyetleri ile değil, kaliteleri ile farklılık yaratmaları gerektiğini düşünüyorum. Bayandan..... başlığını kullanmamaları ve gelecek dünyasında ki cinsiyetçiliği artırmamaları için bunu bırakmaları gerekiyor. - 24-07-2018, 00:19:09işlerini temiz ve titiz yaptıkları için toplumda pozitif ayrımcılığı hak ettikleri için.
bir erkek her zaman kaytarmak derdindedir, bayan işini bitirme derdindedir.
erkek sona bırakır bayan en başta halleder.
araba kısmını takmayın bayandan araç alınmaz her yeri çiziktir tırnaklardan dolayı baskı balata her zaman bitmek üzeredir motor can çekişerek kullanıldığı için %si düşüktür
vs. vs.v s. - 24-07-2018, 00:21:01Böyle bir genelleme nasıl yaparsınız? Sizi kınıyorum şahsen.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2018, 00:22:56valla isterseniz cümleten kınayın şahıslara pek takıldığım söylenemez benim gördüğüm tablo budur. farklı bakış açılarına saygı duymayacak anlamaya çalışmayacaksanız açmayacaksınız bu tip konularıNatMes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)