Bu sexism nedir?

Araba bayandan olunca ne oluyor?
Makaleyi bayan yazınca ne oluyor?
E-ticaret'i bayan yapınca ne oluyor?

Neden bayandan diye özellikle belirtiliyor? Erkeklere söylenmek isteyen nedir burada?

Az önce bir makale konusu gördüm. O kadar güzel sunum yapılmış ki, gerçekten sipariş vermek istedim. Sadece bayandan yazdığı için sipariş vermedim..