ne kadının erkeğe üstünlüğü vardır ne erkeğin bayana.cinsiyetçiliğe karşıyım.Erkeği ön planda tutan zihniyetede kadını ön planda tutanada.
Erkek *********** adidir ama bayan olunca bu onun suçunu hafifletir mi ?
o yüzden böyle şeyler erkekten bayandan takılmayın.bayan titizdir ama erkek evine para götüreceğinden çok daha kalitelisini yapar belki.
Cinsiyete takılmayın alışverişte.(Webmaster sitesi için bu yorumum)