• 22-07-2018, 21:25:31
    #1
    Arkadaşlar,
    Diyelim ki kredinin son 3 taksiti var. 3 taksiti birden kapatınca puana olumlu yansır mı?
    Veya adı erken kapamadır ya hani?
    Son taksitimizi ödeme gününden 5 gün önce ödedik kapattık.
    Arasında fark var mıdır?
  • 22-07-2018, 21:28:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arada fark var mı bilmem ama ben şimdiye kadar 2 kredimi erken kapattım ve puanım düştü.Puan düşmez diyenlere inanma, bizzat ziraat bankası şubesindeki müşteri temsilcisinden öğrendim bunu.Krediyi erken kapatmanın puana olumlu etkisi yok dedi.Ben krediyi öderken 1560 idi puanım, krediyi kapattıktan 1 ay sonra 1300 gibi bir puana düştüm.
  • 22-07-2018, 21:28:05
    #3
    Hayır, önemli olan düzenli ödeme yapmanız
  • 22-07-2018, 21:30:48
    #4
    Hmmmmm o zaman hesaba yatırıp unutalım, kendi kendine çeksin.
    Son taksit tarihinden sonra kontrol eder geçeriz.
    Aslında geçtiğimiz aylarda ufak bir kredinin son taksit ödemesini 3 gün önce yapmıştım, yapmasam iyiymiş.
    Neyse bu son kredi ve son taksitler artık, erken kapattım ertesi gün bankalardan krediniz hazır mesajları mailleri gelmeye başladı ya.
    Hayırlısı, bir süre kredi mredi aman uzak olsun. Gününde ödeyip kurtulacağım o zaman.
  • 22-07-2018, 21:56:47
    #5
    @Serdal_Altundal'ında belirttiği gibi bi krediyi erken ödeme yapıp kapattığımda puanım düşmüştü.

    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmmmmm o zaman hesaba yatırıp unutalım, kendi kendine çeksin.
    Son taksit tarihinden sonra kontrol eder geçeriz.
    Aslında geçtiğimiz aylarda ufak bir kredinin son taksit ödemesini 3 gün önce yapmıştım, yapmasam iyiymiş.
    Neyse bu son kredi ve son taksitler artık, erken kapattım ertesi gün bankalardan krediniz hazır mesajları mailleri gelmeye başladı ya.
    Hayırlısı, bir süre kredi mredi aman uzak olsun. Gününde ödeyip kurtulacağım o zaman.
    Kredinin tek taksitini önceden ödemenizde puan kaybı olmaz, gününde ödeme yapıldığında ne kadar puan alacaksanız aynı puanı alırsınız. Sonuçta kredili ürün devam ediyor. Toplu ödeme yapıp krediyi kapatmayın.
  • 22-07-2018, 21:59:02
    #6
    RuLing34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Serdal_Altundal'ında belirttiği gibi bi krediyi erken ödeme yapıp kapattığımda puanım düşmüştü.



    Kredinin tek taksitini önceden ödemenizde puan kaybı olmaz, sonuçta kredili ürün devam ediyor. Toplu ödeme yapıp krediyi kapatmayın.
    Allahtan o kapattığım son taksitti. Şimdikini kapatsam diye düşünmüştüm vazgeçtim.
    Ama mantık bunun neresinde? Borcunu erken kapatan vatandaş, düzenli ödememiş sayılıyor bu durumda...
  • 22-07-2018, 21:59:14
    #7
    erken ödeme yaparsanız puanınız düşer çünkü banka sizden alacağı faizi almamış oluyor adamlara zarar ettiriyorsunuz. ben genellikle bir haftalık 1 aylık kredi çok çekiyorum (24 aylık çekip 1 haftada kapatıyorum daha dogru ibare sanırım) günü gelmeden kapatıyorum faiz falan vermiyorum elden borç almış gibi oluyor puanım bir hayli düşük =)
  • 22-07-2018, 22:00:35
    #8
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    erken ödeme yaparsanız puanınız düşer çünkü banka sizden alacağı faizi almamış oluyor adamlara zarar ettiriyorsunuz. ben genellikle bir haftalık 1 aylık kredi çok çekiyorum (24 aylık çekip 1 haftada kapatıyorum daha dogru ibare sanırım) günü gelmeden kapatıyorum faiz falan vermiyorum elden borç almış gibi oluyor puanım bir hayli düşük =)
    İşte erken ödeyen kişi, düzensiz ödemiş statüsünde. Fazla ilginç, parayı hesaba atıp bırakacağız bakalım, kendi çeksin.
  • 22-07-2018, 22:08:40
    #9
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte erken ödeyen kişi, düzensiz ödemiş statüsünde. Fazla ilginç, parayı hesaba atıp bırakacağız bakalım, kendi çeksin.
    aynen öyle hocam çünkü teknik olarak düzensiz ödüyorsunuz bankanın ilerleyen yıl için getiri planını bozuyorsunuz . benim puan bir hayli düşük tavsiyem faizi boşa ödemeyin beklemeden ödeyin kapansın hiç bir banka o puana bakmıyor benim puan yerlerde enparada hazırda 50 k var dilediginiz an çekin demişler. halk da da keza yakın bir miktar hazırda bekleyen var. puan düşükde olsa aslında puanınız ile değil geliriniz ile ilgileniyorlar puan hikaye