@Serdal_Altundal'ında belirttiği gibi bi krediyi erken ödeme yapıp kapattığımda puanım düşmüştü.
Kredinin tek taksitini önceden ödemenizde puan kaybı olmaz, sonuçta kredili ürün devam ediyor. Toplu ödeme yapıp krediyi kapatmayın.
Allahtan o kapattığım son taksitti. Şimdikini kapatsam diye düşünmüştüm vazgeçtim.
Ama mantık bunun neresinde? Borcunu erken kapatan vatandaş, düzenli ödememiş sayılıyor bu durumda...