beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
erken ödeme yaparsanız puanınız düşer çünkü banka sizden alacağı faizi almamış oluyor adamlara zarar ettiriyorsunuz. ben genellikle bir haftalık 1 aylık kredi çok çekiyorum (24 aylık çekip 1 haftada kapatıyorum daha dogru ibare sanırım) günü gelmeden kapatıyorum faiz falan vermiyorum elden borç almış gibi oluyor puanım bir hayli düşük =)
İşte erken ödeyen kişi, düzensiz ödemiş statüsünde. Fazla ilginç, parayı hesaba atıp bırakacağız bakalım, kendi çeksin.