AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte erken ödeyen kişi, düzensiz ödemiş statüsünde. Fazla ilginç, parayı hesaba atıp bırakacağız bakalım, kendi çeksin.
aynen öyle hocam çünkü teknik olarak düzensiz ödüyorsunuz bankanın ilerleyen yıl için getiri planını bozuyorsunuz . benim puan bir hayli düşük tavsiyem faizi boşa ödemeyin beklemeden ödeyin kapansın hiç bir banka o puana bakmıyor benim puan yerlerde enparada hazırda 50 k var dilediginiz an çekin demişler. halk da da keza yakın bir miktar hazırda bekleyen var. puan düşükde olsa aslında puanınız ile değil geliriniz ile ilgileniyorlar puan hikaye