Arkadaşlar,
Diyelim ki kredinin son 3 taksiti var. 3 taksiti birden kapatınca puana olumlu yansır mı?
Veya adı erken kapamadır ya hani?
Son taksitimizi ödeme gününden 5 gün önce ödedik kapattık.
Arasında fark var mıdır?