Merhabalar şu an bir yerde çalışıyorum ve dil kursuna gidyorum.üniversite zorunlu staj çıkardı başıma.lojistik üzerine göstermelik staj yapma şansım var mı bu konuda bilgisi olan yardım edecek var mıdır
Edit:yanlış bölüme açmışım düzeltilirse sevinirm
Göstermelik staj yeri bulma
12
●793
- 04-07-2018, 21:26:44sigorta kısmını nasıl halletmeyi düşünüyorsun? sigorta girişi olmadan stajda olmaz
açıkçası göstermelik yapmanı tavsiye etmem - 04-07-2018, 21:34:05Okul karşılıyor hocamfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Martın sonunda girdim hocam, nırmalde tez yazacaksınz dediler ama şimdi staj istiyorlar tam düzene girdim dedim şimdi 3 ay parasız çalılmamı istiyolar.Arkadaşlar göstermelik buldı ben bulamadımbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-07-2018, 21:37:59hocam onu biliyorum ama sigorta başlangıcı sonrası maaş alman lazim allah korusun göstermelik stajda başına birşey gelse işveren ceza yer.tabi ki sende ceza yersinseverall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her bakımdan riskli bir olay. - 04-07-2018, 21:45:23Dediğiniz şey milyonda bir hocam.Sorduğum 4 kişiden 3ü gitmiyor tanıdıkların sayesinde yaptırdı.Bölümle dd alakalı değil maaşta almıyorlar ama detayları bilmiyorum.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2018, 21:53:44Üyeliği durdurulduHocam bu konuyu biraz açmanız veya varsa resmi bir kaynak sunmanız mümkün mü ?beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgisayar mühendisliği fakültesinde okuyorum ve 9 ay sigortalı çalıştığım yer mevcut. İş direkt kodlama vs. olmasa da yakın bir işte çalıştım. Stajlardan muaf sayılır mıyım ? - 04-07-2018, 22:07:11okulunuzun staj muafiyeti taslagını bi inceleyin hocam okula göre değişkenlik gösterebiliyor. kamu da calısanlar için hemen hemen her okul kabul ediyor 6 ay sigortalı olmak yeterli. bazı okullarda kendi bölümü ile alakalı yerde calışma sartı aranıyor. sizin alanınız yakınmış zaten kendi okulunuzun yönetmeligine bakın uygun bir madde bulamazsanız muafiyetinizi istediginize dair bi dilekçe yazın ve emsal gösterin misal x y z üniversitler bu bu şekilde kabul ediyor deyin gazi odtü vb. okulların yönetmeliklerinden emsal gösterin %90 kabul ederler diye tahmin ediyorum calıstıgınız yerde staj yapamıyorsunuz cünkü o da ayrı bir sorunNoventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle