• 04-07-2018, 21:05:20
    #1
    Merhabalar şu an bir yerde çalışıyorum ve dil kursuna gidyorum.üniversite zorunlu staj çıkardı başıma.lojistik üzerine göstermelik staj yapma şansım var mı bu konuda bilgisi olan yardım edecek var mıdır

    Edit:yanlış bölüme açmışım düzeltilirse sevinirm
  • 04-07-2018, 21:26:44
    #2
    sigorta kısmını nasıl halletmeyi düşünüyorsun? sigorta girişi olmadan stajda olmaz
    açıkçası göstermelik yapmanı tavsiye etmem
  • 04-07-2018, 21:31:02
    #3
    6 aydan uzun süre sigortalı calısıyorsanız stajlardan muaj olursunuz kanuni hakkınız var .
  • 04-07-2018, 21:34:05
    #4
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sigorta kısmını nasıl halletmeyi düşünüyorsun? sigorta girişi olmadan stajda olmaz
    açıkçası göstermelik yapmanı tavsiye etmem
    Okul karşılıyor hocam



    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 aydan uzun süre sigortalı calısıyorsanız stajlardan muaj olursunuz kanuni hakkınız var .
    Martın sonunda girdim hocam, nırmalde tez yazacaksınz dediler ama şimdi staj istiyorlar tam düzene girdim dedim şimdi 3 ay parasız çalılmamı istiyolar.Arkadaşlar göstermelik buldı ben bulamadım
  • 04-07-2018, 21:37:59
    #5
    severall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okul karşılıyor hocam
    hocam onu biliyorum ama sigorta başlangıcı sonrası maaş alman lazim allah korusun göstermelik stajda başına birşey gelse işveren ceza yer.tabi ki sende ceza yersin

    her bakımdan riskli bir olay.
  • 04-07-2018, 21:45:23
    #6
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam onu biliyorum ama sigorta başlangıcı sonrası maaş alman lazim allah korusun göstermelik stajda başına birşey gelse işveren ceza yer.tabi ki sende ceza yersin

    her bakımdan riskli bir olay.
    Dediğiniz şey milyonda bir hocam.Sorduğum 4 kişiden 3’ü gitmiyor tanıdıkların sayesinde yaptırdı.Bölümle dd alakalı değil maaşta almıyorlar ama detayları bilmiyorum.
  • 04-07-2018, 21:53:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 aydan uzun süre sigortalı calısıyorsanız stajlardan muaj olursunuz kanuni hakkınız var .
    Hocam bu konuyu biraz açmanız veya varsa resmi bir kaynak sunmanız mümkün mü ?
    bilgisayar mühendisliği fakültesinde okuyorum ve 9 ay sigortalı çalıştığım yer mevcut. İş direkt kodlama vs. olmasa da yakın bir işte çalıştım. Stajlardan muaf sayılır mıyım ?
  • 04-07-2018, 22:07:11
    #8
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu konuyu biraz açmanız veya varsa resmi bir kaynak sunmanız mümkün mü ?
    bilgisayar mühendisliği fakültesinde okuyorum ve 9 ay sigortalı çalıştığım yer mevcut. İş direkt kodlama vs. olmasa da yakın bir işte çalıştım. Stajlardan muaf sayılır mıyım ?
    okulunuzun staj muafiyeti taslagını bi inceleyin hocam okula göre değişkenlik gösterebiliyor. kamu da calısanlar için hemen hemen her okul kabul ediyor 6 ay sigortalı olmak yeterli. bazı okullarda kendi bölümü ile alakalı yerde calışma sartı aranıyor. sizin alanınız yakınmış zaten kendi okulunuzun yönetmeligine bakın uygun bir madde bulamazsanız muafiyetinizi istediginize dair bi dilekçe yazın ve emsal gösterin misal x y z üniversitler bu bu şekilde kabul ediyor deyin gazi odtü vb. okulların yönetmeliklerinden emsal gösterin %90 kabul ederler diye tahmin ediyorum calıstıgınız yerde staj yapamıyorsunuz cünkü o da ayrı bir sorun
  • 05-07-2018, 13:51:44
    #9
    Lojistik şirketi, tanıdığı olan yok mudur :/