severall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okul karşılıyor hocam
hocam onu biliyorum ama sigorta başlangıcı sonrası maaş alman lazim allah korusun göstermelik stajda başına birşey gelse işveren ceza yer.tabi ki sende ceza yersin

her bakımdan riskli bir olay.