Merhabalar şu an bir yerde çalışıyorum ve dil kursuna gidyorum.üniversite zorunlu staj çıkardı başıma.lojistik üzerine göstermelik staj yapma şansım var mı bu konuda bilgisi olan yardım edecek var mıdır

Edit:yanlış bölüme açmışım düzeltilirse sevinirm