fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam onu biliyorum ama sigorta başlangıcı sonrası maaş alman lazim allah korusun göstermelik stajda başına birşey gelse işveren ceza yer.tabi ki sende ceza yersin

her bakımdan riskli bir olay.
Dediğiniz şey milyonda bir hocam.Sorduğum 4 kişiden 3’ü gitmiyor tanıdıkların sayesinde yaptırdı.Bölümle dd alakalı değil maaşta almıyorlar ama detayları bilmiyorum.