hocam onu biliyorum ama sigorta başlangıcı sonrası maaş alman lazim allah korusun göstermelik stajda başına birşey gelse işveren ceza yer.tabi ki sende ceza yersin
her bakımdan riskli bir olay.
Dediğiniz şey milyonda bir hocam.Sorduğum 4 kişiden 3ü gitmiyor tanıdıkların sayesinde yaptırdı.Bölümle dd alakalı değil maaşta almıyorlar ama detayları bilmiyorum.