sigorta kısmını nasıl halletmeyi düşünüyorsun? sigorta girişi olmadan stajda olmaz
açıkçası göstermelik yapmanı tavsiye etmem
Okul karşılıyor hocam
6 aydan uzun süre sigortalı calısıyorsanız stajlardan muaj olursunuz kanuni hakkınız var .
Martın sonunda girdim hocam, nırmalde tez yazacaksınz dediler ama şimdi staj istiyorlar tam düzene girdim dedim şimdi 3 ay parasız çalılmamı istiyolar.Arkadaşlar göstermelik buldı ben bulamadım