Selamlar,
Kısa süre önce foruma kardeşimi kayıt etmiştim davetiye ile. Kendisi forumda dolanıyor arada ticaret falan yapıyor benden bağımsız. Genellikle aynı ortamdan giriyoruz internete bazı istisnalar dışında. Bu durumu zaten forum yönetimine bildirdim. Şuana kadar sorun yaşamadım zaten. Şuanda yeni bir projem var. Sitemde çalışacak olan iki arkadaşımı daha foruma üye yapmak istiyorum. Çünkü piyasa takibi, ürün satışı gibi işlemleri benden bağımsız forum içerisinde yapmalarını istiyorum. Davetiyem var, kendilerini ben davet edeceğim. Tek sorun şu; bu durum forumda yasak mıdır? Bazen aynı ortamdan giriş yapabiliriz foruma. Bu durum bize sorun yaratır mı?
Foruma Aynı İp Üzerinden Giriş Yapmak
9
●862
- 17-06-2018, 21:58:56Umuma bakılır diye düşünüyorum. Panel anlık değil uzun dönem gösteriyor sanırım, bizim profilde de ip log gösterme şeyisi var, böyle uzunca gösteriyor. Mesela xxx. sizin IP olsun, yyy. onun olsun, sürekli xxx görünürse sıkıntı olabilir ama arada tek tük xxx olursa umumu yyy olursa sıkıntı olacağını düşünmüyorum, ama şöyle bir durum var, davetiye sizden çıktığı için bir de IP de sizin oraya gözükürse, adamların yapacağı bir yanlışta siz de payınızı alırsınız.
- 17-06-2018, 22:01:07Hocam zaten ben kolay kolay kefil olmadığım adamı foruma davet etmem. Ek olarak hatasını görsem kendim bildiririm bunu yönetime. O konuda sorun yok. Nasıl biri olduğumu bilen biliyor zaten. Sadece bu şekilde işlem yapılabilir mi, onu merak ediyorum.caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2018, 22:01:20https://www.r10.net/showthread.php?p=1073579370 Buraya bildirebilirsiniz durumu.
- 17-06-2018, 22:02:38Evet burayı biliyorum, daha önce bildirmiştim fakat dediğim gibi kardeşim ile beraber bu sayı 3 e çıkacak. ( Kardeşim ve 2 arkadaşım. ) Bu konuda sorun olur mu?phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2018, 22:04:18Ek olarak cihaz:ip tarayıcı:cihaz ve tarayici:ip şeklinde 3'lü eşleşme olmadığı takdirde bir şey olmayadabilir. Ama sanırım siz yönetimden bir cevap alırsanız daha iyi olacak içiniz öyle yatışacak gibi. Forum yöneticilerini @ ile etiketleyin bence. Modları yada.HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2018, 22:06:29Haklısınız. En net cevabı yönetimden alalım. En azından sonradan kafasına takılan olursa bu konudan cevabı görmüş olur. @azatmetin; hocam, konudaki sorumu cevaplama şansın var mı?caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2018, 22:26:05Teşekkürler Azat hocam. İyi çalışmalarazatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle