phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/showthread.php?p=1073579370 Buraya bildirebilirsiniz durumu.
Evet burayı biliyorum, daha önce bildirmiştim fakat dediğim gibi kardeşim ile beraber bu sayı 3 e çıkacak. ( Kardeşim ve 2 arkadaşım. ) Bu konuda sorun olur mu?