Selamlar,

Kısa süre önce foruma kardeşimi kayıt etmiştim davetiye ile. Kendisi forumda dolanıyor arada ticaret falan yapıyor benden bağımsız. Genellikle aynı ortamdan giriyoruz internete bazı istisnalar dışında. Bu durumu zaten forum yönetimine bildirdim. Şuana kadar sorun yaşamadım zaten. Şuanda yeni bir projem var. Sitemde çalışacak olan iki arkadaşımı daha foruma üye yapmak istiyorum. Çünkü piyasa takibi, ürün satışı gibi işlemleri benden bağımsız forum içerisinde yapmalarını istiyorum. Davetiyem var, kendilerini ben davet edeceğim. Tek sorun şu; bu durum forumda yasak mıdır? Bazen aynı ortamdan giriş yapabiliriz foruma. Bu durum bize sorun yaratır mı?