HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten ben kolay kolay kefil olmadığım adamı foruma davet etmem. Ek olarak hatasını görsem kendim bildiririm bunu yönetime. O konuda sorun yok. Nasıl biri olduğumu bilen biliyor zaten. Sadece bu şekilde işlem yapılabilir mi, onu merak ediyorum.
Ek olarak cihaz:ip tarayıcı:cihaz ve tarayici:ip şeklinde 3'lü eşleşme olmadığı takdirde bir şey olmayadabilir. Ama sanırım siz yönetimden bir cevap alırsanız daha iyi olacak içiniz öyle yatışacak gibi. Forum yöneticilerini @ ile etiketleyin bence. Modları yada.