Ek olarak cihaz:ip tarayıcı:cihaz ve tarayici:ip şeklinde 3'lü eşleşme olmadığı takdirde bir şey olmayadabilir. Ama sanırım siz yönetimden bir cevap alırsanız daha iyi olacak içiniz öyle yatışacak gibi. Forum yöneticilerini @ ile etiketleyin bence. Modları yada.
Haklısınız. En net cevabı yönetimden alalım. En azından sonradan kafasına takılan olursa bu konudan cevabı görmüş olur.
@azatmetin; hocam, konudaki sorumu cevaplama şansın var mı?