Merhaba Arkadaşlar,
Bir dönem sıkça kullandığım, n11 kampanyaları sonrası neredeyse 6-7 ayda bir eskiden gg vardı bir oraya da bakayım belki daha avantajlı ürün vardır diye girdiğim site haline geldi.
Sizin durumunuz nedir?
Gittigidiyor kullanılıyormu?
Hâlâ Gittigidiyor kullanan varmı?
23
●1.114
- 21-05-2018, 02:39:43Üyeliği durduruldu
- 21-05-2018, 02:43:18190 tl lik ayakkabıyı indirimler ve kuponlar ile 90 tl ye aldım
Daha önce de aldığım mağaza olduğu için sorun çıkmıyor
- 21-05-2018, 02:46:02Her iksini de kullanıyorum. Ama GittiGidiyor daha mantıklı geliyor. Gördüğüm kadarıyla sıkıntı olunca n11 satıcının yanında GittiGidiyor ise alıcının.
- 21-05-2018, 02:47:25GG'de son yaşadığım sorundan dolayı kesinlikle alışveriş yapmayı kestim ve tüm çevremdeki insanlara da kullanmamalarını özenle söylüyorum. GG, müşterilerini umursamıyor eğer mağaza ile sorun yaşarsanız ortada kalırsınız. Paranız içeri de kalır, satıcı ben böyle gönderdim sorun yoktu derse işiniz biter. Tamamen mağazayı savunan bir firmadır benim gözüm de ve hiçbir zaman da bu görüşüm değişmeyecek.
- 21-05-2018, 02:47:57Gittigidiyor sanki bit pazarı gibi oldu ürünlerin yorumları bile yok, geçenlerde bir ürün aldım oradan kargo parasını ödediğim halde kargo görevlisi tekrar para aldı fişinide kesti tabi.Az bir ücret ama genede alınmaması lazım sonuçta ödedim ben onu.N11 GG'ye göre daha iyi ama bence hepsinden iyisi hepsiburada gerçekten HB'den çok fazla şey aldım ve hiç bir sorun yaşamadım.
Daha önce de aldığım mağaza olduğu için sorun çıkmıyor