Merhaba Arkadaşlar,
Bir dönem sıkça kullandığım, n11 kampanyaları sonrası neredeyse 6-7 ayda bir eskiden gg vardı bir oraya da bakayım belki daha avantajlı ürün vardır diye girdiğim site haline geldi.
Sizin durumunuz nedir?
Gittigidiyor kullanılıyormu?