GG'de son yaşadığım sorundan dolayı kesinlikle alışveriş yapmayı kestim ve tüm çevremdeki insanlara da kullanmamalarını özenle söylüyorum. GG, müşterilerini umursamıyor eğer mağaza ile sorun yaşarsanız ortada kalırsınız. Paranız içeri de kalır, satıcı ben böyle gönderdim sorun yoktu derse işiniz biter. Tamamen mağazayı savunan bir firmadır benim gözüm de ve hiçbir zaman da bu görüşüm değişmeyecek.