Hâlâ Gittigidiyor kullanan varmı?
23
●1.114
- 21-05-2018, 03:19:52Eski bir Gittigidiyor mağaza sahibi olarak kullanılmamasının oldukça mantıklı sebeplerinin olduğunu söyleyebilirim. 6-7 yıl önce çok güzel satışlar yaptığım mağazama GG'nin aşırı komisyon ve yanlış politikaları yüzünden son vermek zorunda kaldım. Herkesi bu şekilde yıldırdılar. Eskiden 10 satıcı varsa şuan 1 bile yoktur emin olun. Hal böyle olunca rekabet de ürün çeşitliliği de bitti. Müşteriyi cezbeden bir yanı kalmadı. Meselenin özü; Kendileri etti kendileri buldu.
- 21-05-2018, 03:29:39ben gittigidiyordan bir tane adidas eldiven getirtmiştim. ama sahte çıkmıştı ondan beridir daha alışveriş yapmam ordan. ancak eldiveni geri iade edebilmiştim ve gittigidiyor paramı satıcıya aktarmadı bana iade etmişti. böyleyken hala niye kullanmadım orasını da bilmiyorum.
- 21-05-2018, 03:34:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bilmem ama ben hepsiburada'yi çok seviyorum tasarımını ve mağaza panelinin arayüzünü
oyum hepsiburada dan yana ^^ - 21-05-2018, 08:53:08GG den üniversite yıllarımda 2. el ürün alıp satark çok para kazandım.
Hakkı bende çoktur.
Ama uzun zamndır bende kullanmıyorum.
Uzun süre N11 kullandım.
Hepsiburada firmaların kendi sanal mağazalarına izin vermeye başladıktan sonra HB kullanıyorum.
Sanırım N11 e göre komsiyonları daha düşük bu yüzden daha uygun fiyatlı oluyor.
N11 in fazladan para harcatan kampanyalarına nazaran direk alış verişte ciddi indirimler yapıyor.
6.500 TL lik HP Omen laptobu 1.300 TL indirimle aldım. Cihaz o gün için kampanyadaydı. Ve N11 deki en ucuz satıcıdan 250 TL daha ucuzdu. - 21-05-2018, 09:03:43Hâla kullanıyorum. Hepsiburada, n11, gittigidiyor ; hiç birisine fobim yok. Bir ürün almak istediğimde üçünden de sorgulatıyorum. Daha doğrusu akakçe'den sorguluyorum. Bir çok kez, gittigidiyor fiyatları daha düşük oluyor. (Aynı ürün.) Bir de kredi kartına puanlar ile ekstra maliyet düşürülüyor. Bir de donanımhaber'de gittigidiyor kuponları satılıyor. Oradan da ekstra indirim sağlıyorum ve hesaplıya geliyor. Yani hâla iş yapar benim nezdimde.
- 21-05-2018, 18:20:46hocam özelden mağaza ismi gönderir misinizrecepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de bakayım mümkünse TŞK
- 21-05-2018, 18:49:17Üyeliği durdurulduHerkese teşekkür ederim.
Alışverişlerimde n11 kuponu kullanmam nedeniyle sanki bana n11 daha ucuz gibi geliyor.
Bazen de hepsiburada kendi sattığı ürünler de çok ciddi indirim yapıyor, harika oluyor.

Daha önce de aldığım mağaza olduğu için sorun çıkmıyor