GG den üniversite yıllarımda 2. el ürün alıp satark çok para kazandım.

Hakkı bende çoktur.

Ama uzun zamndır bende kullanmıyorum.

Uzun süre N11 kullandım.

Hepsiburada firmaların kendi sanal mağazalarına izin vermeye başladıktan sonra HB kullanıyorum.

Sanırım N11 e göre komsiyonları daha düşük bu yüzden daha uygun fiyatlı oluyor.

N11 in fazladan para harcatan kampanyalarına nazaran direk alış verişte ciddi indirimler yapıyor.

6.500 TL lik HP Omen laptobu 1.300 TL indirimle aldım. Cihaz o gün için kampanyadaydı. Ve N11 deki en ucuz satıcıdan 250 TL daha ucuzdu.