Eski bir Gittigidiyor mağaza sahibi olarak kullanılmamasının oldukça mantıklı sebeplerinin olduğunu söyleyebilirim. 6-7 yıl önce çok güzel satışlar yaptığım mağazama GG'nin aşırı komisyon ve yanlış politikaları yüzünden son vermek zorunda kaldım. Herkesi bu şekilde yıldırdılar. Eskiden 10 satıcı varsa şuan 1 bile yoktur emin olun. Hal böyle olunca rekabet de ürün çeşitliliği de bitti. Müşteriyi cezbeden bir yanı kalmadı. Meselenin özü; Kendileri etti kendileri buldu.