Hâla kullanıyorum. Hepsiburada, n11, gittigidiyor ; hiç birisine fobim yok. Bir ürün almak istediğimde üçünden de sorgulatıyorum. Daha doğrusu akakçe'den sorguluyorum. Bir çok kez, gittigidiyor fiyatları daha düşük oluyor. (Aynı ürün.) Bir de kredi kartına puanlar ile ekstra maliyet düşürülüyor. Bir de donanımhaber'de gittigidiyor kuponları satılıyor. Oradan da ekstra indirim sağlıyorum ve hesaplıya geliyor. Yani hâla iş yapar benim nezdimde.