Gittigidiyor sanki bit pazarı gibi oldu ürünlerin yorumları bile yok, geçenlerde bir ürün aldım oradan kargo parasını ödediğim halde kargo görevlisi tekrar para aldı fişinide kesti tabi.Az bir ücret ama genede alınmaması lazım sonuçta ödedim ben onu.N11 GG'ye göre daha iyi ama bence hepsinden iyisi hepsiburada gerçekten HB'den çok fazla şey aldım ve hiç bir sorun yaşamadım.