• 08-05-2018, 03:19:56
    #19
    Bir arada kampus.web mi ne vardi. Isa tanri mi gibi reklamlar cikiyordu. Engellesek bile cikiyordu
  • 08-05-2018, 03:22:30
    #20
    BiELOF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi İncil?
    Kaç tane İncil olduğunu biliyorsunuz herhalde?

    Kaç tane İncil var
    Ah hocam ah, keşke o ülkemizin belirli kesimi tarafından sevilmeyen hor görülen batı kadar medeni olabilsek. Okumanın zararının olmayacağını anlayabilsek, okuyana ve inana hoş görülü davranabilsek, keşke zorunlu din derslerinde diğer dinlerede önem verilse anlatılsa. Birde birşeyin değiştirilmiş olması onun var olmadığı ve hiç bir doğruluk payının olmadığı anlamına gelmez ki zaten İncil'i okumak isteyecek arkadaşlarımızın bilgi seviyesi belirli bir düzeyin üstünde olacağı için bazı şeyleri anlayabileceklerdir. Saygılarımla...
  • 08-05-2018, 03:40:09
    #21
    hakkinda sayfasina baksaydiniz ya?

    "
    Hakkında

    Sayın Bay/Bayan,
    Eğer İsa Mesih’e iman edenlerin sahip oldukları Hıristiyanlık inancı hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsanız size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağız.
    Esenlik dileği ile.
    Neden Isa
    E-posta: bilgi@nedenisa.com
    Telefon: 0 506 774 09 89"




    burada da nasil kitle varsa; her cuma uye rehberine hayirli cumalar yazan/her foruma mesaj atan adamlar kalkip, bunu elestiriyor/altinda bir sey ariyor :d "bendense sov bile yapabilir ama, benden degilse kimseye anlatamaz."
  • 08-05-2018, 03:48:54
    #22
    PREMIUM SEO
    Korkmayın, her dini araştırıp okuyabilirsiniz. Herkes dinini yayabilir bundan doğal ne olabilir? Zaten dinler yayılması için varolmuştur. Ben müslümanım şükür farklı inançlara da saygım sonsuz.
  • 08-05-2018, 03:49:02
    #23
    Konu sahibi öyle bir şey yaptı ki dinler arası savaşı burada çıkaracak, ahh şu batıyı medeni görme huyumuzdan da bir vazgeçebilsek ne güzel olur, Kuran'da bulunan ayetlerin çıkarılmasını isteyenler o medeni batı değil mi acaba? Bilmiyorlar mı acaba böyle birşey yapılırsa asıl savaşın bundan sonra çıkacağını, bu şekilde kendi dinlerine ait kitaplarını da kendi istedikleri gibi yazdıkları gün gibi ortaya çıkmış oldu böylece, o kitabı okusam ne olur okumasam ne olur?
  • 08-05-2018, 03:55:55
    #24
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi öyle bir şey yaptı ki dinler arası savaşı burada çıkaracak, ahh şu batıyı medeni görme huyumuzdan da bir vazgeçebilsek ne güzel olur, Kuran'da bulunan ayetlerin çıkarılmasını isteyenler o medeni batı değil mi acaba? Bilmiyorlar mı acaba böyle birşey yapılırsa asıl savaşın bundan sonra çıkacağını, bu şekilde kendi dinlerine ait kitaplarını da kendi istedikleri gibi yazdıkları gün gibi ortaya çıkmış oldu böylece, o kitabı okusam ne olur okumasam ne olur?
    Sonra batının kötü taraflarını örnek alıyorlar derler... İsveçe bakın İsviçreye bakın. 300 Kişinin yaptığını bir dine mal ediyorsunuz, öyleyse bende deaşı, ışıdi, Madımak'ı yakanları ve bu koca CUMHURİYET'e karşı ayaklananları İslam'a mal edeyim? Bir de o kitap demişsiniz önce hoş görü gösterin sonra hoş görü bekleyin, önce o dinlere ve inanlara saygılı olun sonra saygı bekleyin. Zaten sizden okumanızı bekleyen biri olduğunu sanmıyorum İncil'i...
  • 08-05-2018, 04:00:32
    #25
    Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonra batının kötü taraflarını örnek alıyorlar derler... İsveçe bakın İsviçreye bakın. 300 Kişinin yaptığını bir dine mal ediyorsunuz, öyleyse bende deaşı, ışıdi, Madımak'ı yakanları ve bu koca CUMHURİYET'e karşı ayaklananları İslam'a mal edeyim? Bir de o kitap demişsiniz önce hoş görü gösterin sonra hoş görü bekleyin, önce o dinlere ve inanlara saygılı olun sonra saygı bekleyin. Zaten sizden okumanızı bekleyen biri olduğunu sanmıyorum İncil'i...
    Ben onlardan hoşgörü beklemedim ki? Siz niye kıvrandınız anlamadım, neyse konu yüzünden ban yemeye gerek yok, isteyen istediğini yazsın
  • 08-05-2018, 04:37:28
    #26
    Sivri şekilde yorumlar yapılmış pek anlam veremedim. nedenmuslumanlik falan olsaydı ve bir hristiyan gelip aynı şeyleri deseydi neler olacağını az çok biliyoruz.
    Hoşgörü arkadaşlar hoşgörü, madem inanıyorsunuz ana temasından uzaklaşıp kendinize güldürmeyin

    Her dine mensup insanlar kendi inançlarını yaymak, savunmak ve doğru öğrenilmesi için belirli çaba harcayabilir bundan doğal bir şey yok.

    Muhtemelen konunun ileriki safalarında tartışmalar hızını yükseltecek ve konu kilitlenecektir, tüm bunlar olmadan önce söylemek istediğim şey; bunu okuyan kişi yani sen ister müslüman ol ister hristiyan ister ateist önemli değil eğer iyi bir insansan seni tebrik eder ve hayatın boyunca böyle kalmanı dilerim.

    Haydi iyi forumlar
  • 08-05-2018, 05:33:09
    #27
    hangi incil 300 sayfa bilmem. ama meksikada katolig incili uzerine birkac tartisma ortaminda bulundum. onlar dinleri hakkinda bizden daha cahil emin olabilirsiniz.. tugla gibi bi incil.. incecik yazi.. 😀