Sivri şekilde yorumlar yapılmış pek anlam veremedim. nedenmuslumanlik falan olsaydı ve bir hristiyan gelip aynı şeyleri deseydi neler olacağını az çok biliyoruz.

Hoşgörü arkadaşlar hoşgörü, madem inanıyorsunuz ana temasından uzaklaşıp kendinize güldürmeyin
Her dine mensup insanlar kendi inançlarını yaymak, savunmak ve doğru öğrenilmesi için belirli çaba harcayabilir bundan doğal bir şey yok.
Muhtemelen konunun ileriki safalarında tartışmalar hızını yükseltecek ve konu kilitlenecektir, tüm bunlar olmadan önce söylemek istediğim şey; bunu okuyan kişi yani sen ister müslüman ol ister hristiyan ister ateist önemli değil eğer iyi bir insansan seni tebrik eder ve hayatın boyunca böyle kalmanı dilerim.
Haydi iyi forumlar