Ah hocam ah, keşke o ülkemizin belirli kesimi tarafından sevilmeyen hor görülen batı kadar medeni olabilsek. Okumanın zararının olmayacağını anlayabilsek, okuyana ve inana hoş görülü davranabilsek, keşke zorunlu din derslerinde diğer dinlerede önem verilse anlatılsa. Birde birşeyin değiştirilmiş olması onun var olmadığı ve hiç bir doğruluk payının olmadığı anlamına gelmez ki zaten İncil'i okumak isteyecek arkadaşlarımızın bilgi seviyesi belirli bir düzeyin üstünde olacağı için bazı şeyleri anlayabileceklerdir. Saygılarımla...