Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra batının kötü taraflarını örnek alıyorlar derler... İsveçe bakın İsviçreye bakın. 300 Kişinin yaptığını bir dine mal ediyorsunuz, öyleyse bende deaşı, ışıdi, Madımak'ı yakanları ve bu koca CUMHURİYET'e karşı ayaklananları İslam'a mal edeyim? Bir de o kitap demişsiniz önce hoş görü gösterin sonra hoş görü bekleyin, önce o dinlere ve inanlara saygılı olun sonra saygı bekleyin. Zaten sizden okumanızı bekleyen biri olduğunu sanmıyorum İncil'i...
Ben onlardan hoşgörü beklemedim ki? Siz niye kıvrandınız anlamadım, neyse konu yüzünden ban yemeye gerek yok, isteyen istediğini yazsın