kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibi öyle bir şey yaptı ki dinler arası savaşı burada çıkaracak, ahh şu batıyı medeni görme huyumuzdan da bir vazgeçebilsek ne güzel olur, Kuran'da bulunan ayetlerin çıkarılmasını isteyenler o medeni batı değil mi acaba? Bilmiyorlar mı acaba böyle birşey yapılırsa asıl savaşın bundan sonra çıkacağını, bu şekilde kendi dinlerine ait kitaplarını da kendi istedikleri gibi yazdıkları gün gibi ortaya çıkmış oldu böylece, o kitabı okusam ne olur okumasam ne olur?
Sonra batının kötü taraflarını örnek alıyorlar derler... İsveçe bakın İsviçreye bakın. 300 Kişinin yaptığını bir dine mal ediyorsunuz, öyleyse bende deaşı, ışıdi, Madımak'ı yakanları ve bu koca CUMHURİYET'e karşı ayaklananları İslam'a mal edeyim? Bir de o kitap demişsiniz önce hoş görü gösterin sonra hoş görü bekleyin, önce o dinlere ve inanlara saygılı olun sonra saygı bekleyin. Zaten sizden okumanızı bekleyen biri olduğunu sanmıyorum İncil'i...