• 06-05-2018, 15:02:24
    #1
    merhabalar okulda bir kız var kızdan hoşlanıyorum seviyorum onu arkadaşıma söylemiştim oda ona söyledi yok istemiyorum falan demişti sonra işte anca haftada 1 2 kez görebiliyorum onu bikere fake hesaptan yazdım ona işte istemiyorum kimseyi gerek varmı yazdı sonra orada konu kapandı. Sonra gene 1 2 hafta geçti kendi hesabımdan yazdım ona 1 2 gün konuştuk onla sonrasında mesajımı görüldü yapmadı bende dedim görmemiştir heralde tabi hikaye atmaya devam ediyor. Sonra birdaha yazdım görüldü yaptı kaldı bu sefer. Yarın onu tekrar göreceğim acaba yüzyüze onla konuşayım mi yoksa birşey yapmıyim mi sizce ne yapmak gerek.

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-05-2018, 15:04:25
    #2
    Zorla güzellik olmaz ama keşke baştan araya kimseyi sokmadan konuşsaydınız. İstemediğini dile getiriyorsa yapacak bir şey yok. Tavsiyem anlaşabileceğiz başka bir arkadaş bulmaya çalışın.
  • 06-05-2018, 15:05:22
    #3
    Bence boşver. Çünkü bir daha söylersen ve kabul ederse zorunluluktan etmiş gibi olacak ve ilişkide sorunlar olacak ve kısa süre içinde bitecek. Tecrübeyle sabit.
    • TahirBenk
    TahirBenk bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-05-2018, 15:07:53
    #4
    Hiç gerek yok istemiyorum diyosa yazmaya. Tavsiyem şimdiden kimseye gönül bağlama hayat güzel devam ediyor. Arkadaşlarına yoğunlaş ailenle vakit geçir. Elbette kız arkadaşın olacak ama seviyeli olmalısın, genç yaşta terkedilme duygusuyla yaşamanı kimse istemez.
  • 06-05-2018, 15:10:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ahhhh, dostum bu devirde hem yakışıklı hem paran olacak yoksa kızlar mesajını görüldü de bırakır. Kendimden biliyorum instagram üzerinden bir kıza selam yazmıştım görüldü dahi atmadan takipten çıkarıp engelledi beni . Sana tavsiyem aşk işini bırak iyi bir işe gir ,zaten paranın kokusunu alan kızlar seni bulur takma kafana.
  • 06-05-2018, 15:13:03
    #6
    huseyin0053 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahhhh, dostum bu devirde hem yakışıklı hem paran olacak yoksa kızlar mesajını görüldü de bırakır. Kendimden biliyorum instagram üzerinden bir kıza selam yazmıştım görüldü dahi atmadan takipten çıkarıp engelledi beni . Sana tavsiyem aşk işini bırak iyi bir işe gir ,zaten paranın kokusunu alan kızlar seni bulur takma kafana.
    Aşk gerçekten hayatı değiştiriyor kendi işlerine bile bakamıyorum işlet aksadı.

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-05-2018, 15:13:07
    #7
    Gerçekten sevenler, hep kaybeder kardeşim...
  • 06-05-2018, 15:14:40
    #8
    MOBAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten sevenler, hep kaybeder kardeşim...
    Öyle hayatımda pozitif olmadı hiç.

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-05-2018, 15:15:14
    #9
    TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar okulda bir kız var kızdan hoşlanıyorum seviyorum onu arkadaşıma söylemiştim oda ona söyledi yok istemiyorum falan demişti sonra işte anca haftada 1 2 kez görebiliyorum onu bikere fake hesaptan yazdım ona işte istemiyorum kimseyi gerek varmı yazdı sonra orada konu kapandı. Sonra gene 1 2 hafta geçti kendi hesabımdan yazdım ona 1 2 gün konuştuk onla sonrasında mesajımı görüldü yapmadı bende dedim görmemiştir heralde tabi hikaye atmaya devam ediyor. Sonra birdaha yazdım görüldü yaptı kaldı bu sefer. Yarın onu tekrar göreceğim acaba yüzyüze onla konuşayım mi yoksa birşey yapmıyim mi sizce ne yapmak gerek.

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Başlangıcın çok yanlış olmuş. Aynı şekilde de devam etmişsin. Kızlar bu tarz çekingen hareketleri hiç sevmezler. Ağır özgüven eksikliği olarak görülür. Hele ki fake hesap mevzusu tam altın vuruş olmuş. Muhtemelen sen olduğunu tahmin etmiştir. Daha sonra kendi hesabından yazmış olman da bir şeyi değiştirmez. Yapılmaması gerekenleri yapmışsın. Kızın kafasında seninle ilgili bir resim oluşmuştur. Bu resmin ne kadar olumsuz olduğu zaten sana karşı olan davranışlarından belli. Bu saatten sonra ağzınla kuş tutsan iyi bir sonuç alamazsın. Boşuna kendini yıpratma. Gençlikte oluyor böyle hatalar. Ben de yaptım zamanında. Zamanla öğreniliyor bazı şeyler. Sen de bunu bir deneyim say. Bir sonraki gönül mevzunda bu hataları tekrarlama.