merhabalar okulda bir kız var kızdan hoşlanıyorum seviyorum onu arkadaşıma söylemiştim oda ona söyledi yok istemiyorum falan demişti sonra işte anca haftada 1 2 kez görebiliyorum onu bikere fake hesaptan yazdım ona işte istemiyorum kimseyi gerek varmı yazdı sonra orada konu kapandı. Sonra gene 1 2 hafta geçti kendi hesabımdan yazdım ona 1 2 gün konuştuk onla sonrasında mesajımı görüldü yapmadı bende dedim görmemiştir heralde tabi hikaye atmaya devam ediyor. Sonra birdaha yazdım görüldü yaptı kaldı bu sefer. Yarın onu tekrar göreceğim acaba yüzyüze onla konuşayım mi yoksa birşey yapmıyim mi sizce ne yapmak gerek.
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başlangıcın çok yanlış olmuş. Aynı şekilde de devam etmişsin. Kızlar bu tarz çekingen hareketleri hiç sevmezler. Ağır özgüven eksikliği olarak görülür. Hele ki fake hesap mevzusu tam altın vuruş olmuş. Muhtemelen sen olduğunu tahmin etmiştir. Daha sonra kendi hesabından yazmış olman da bir şeyi değiştirmez. Yapılmaması gerekenleri yapmışsın. Kızın kafasında seninle ilgili bir resim oluşmuştur. Bu resmin ne kadar olumsuz olduğu zaten sana karşı olan davranışlarından belli. Bu saatten sonra ağzınla kuş tutsan iyi bir sonuç alamazsın. Boşuna kendini yıpratma. Gençlikte oluyor böyle hatalar. Ben de yaptım zamanında. Zamanla öğreniliyor bazı şeyler. Sen de bunu bir deneyim say. Bir sonraki gönül mevzunda bu hataları tekrarlama.