Hiç gerek yok istemiyorum diyosa yazmaya. Tavsiyem şimdiden kimseye gönül bağlama hayat güzel devam ediyor. Arkadaşlarına yoğunlaş ailenle vakit geçir. Elbette kız arkadaşın olacak ama seviyeli olmalısın, genç yaşta terkedilme duygusuyla yaşamanı kimse istemez.