• 06-05-2018, 15:16:28
    #10
    Git biraz egoist şekilde yüz yüze konuş. Gerçekten düzgün şekilde tanışmak istersen burdayım gibisinden, kırmayıp tanışacaktır muhtemelen bir kaç gün sonra da geri çekil, merak edip o takıntı haline getirecektir. Kararlıklılıkla denenmiş ve defalarca başarıyla sonuçlanmıştır
  • 06-05-2018, 15:16:45
    #11
    ce7in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıcın çok yanlış olmuş. Aynı şekilde de devam etmişsin. Kızlar bu tarz çekingen hareketleri hiç sevmezler. Ağır özgüven eksikliği olarak görülür. Hele ki fake hesap mevzusu tam altın vuruş olmuş. Muhtemelen sen olduğunu tahmin etmiştir. Daha sonra kendi hesabından yazmış olman da bir şeyi değiştirmez. Yapılmaması gerekenleri yapmışsın. Kızın kafasında seninle ilgili bir resim oluşmuştur. Bu resmin ne kadar olumsuz olduğu zaten sana karşı olan davranışlarından belli. Bu saatten sonra ağzınla kuş tutsan iyi bir sonuç alamazsın. Boşuna kendini yıpratma. Gençlikte oluyor böyle hatalar. Ben de yaptım zamanında. Zamanla öğreniliyor bazı şeyler. Sen de bunu bir deneyim say. Bir sonraki gönül mevzunda bu hataları tekrarlama.
    Bizde öyle sevda varki sevdiğinizi bile utangaçlık tan söylüyemiyoruz...

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    EmrecanKitir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git biraz egoist şekilde yüz yüze konuş. Gerçekten düzgün şekilde tanışmak istersen burdayım gibisinden, kırmayıp tanışacaktır muhtemelen bir kaç gün sonra da geri çekil, merak edip o takıntı haline getirecektir. Kararlıklılıkla denenmiş ve defalarca başarıyla sonuçlanmıştır
    Denenmeli ama yapabilir miyim ki [emoji316]

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-05-2018, 15:18:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşk gerçekten hayatı değiştiriyor kendi işlerine bile bakamıyorum işlet aksadı.

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Bak kendin de söyledin o kız sana faydadan çok zarar getiriyor. bak hiç yazma ona sana yazarsa bile 1-2 saat sonra görüldü at cevap verme.
    ama illa aklını çok kurcalayacaksa yarın onu göreceğim demişsin, git yanına merhaba filan de ne yapıyorsun vs. sonra dün galiba çok meşguldün beni unuttun galiba de dalga geçer bir şekilde. konuşmayı devam ettir bu şekilde. akşam sana geri yazarsa seni aklından çıkarmamıştır .(tecrübe ile sabit)
  • 06-05-2018, 15:19:19
    #13
    TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde öyle sevda varki sevdiğinizi bile utangaçlık tan söylüyemiyoruz...

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    Denenmeli ama yapabilir miyim ki [emoji316]

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Çok kasılmadan kararlı bir şekilde davranırsan niye yapamayasın? Çekinme ve utanma duygusu hayatında sadece 3 dakika olmasın yeter
    Edit; Kızı da kıracak şeyler söyleme ama.
  • 06-05-2018, 15:20:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Eğer birisi beni istemiyor ise ve bende bunda müdahale etmiyorsam artık o kişi benim için ölmüştür hadi eyvAllah de konuyu kapat kardeşim.Demekki istemiyor.
  • 06-05-2018, 15:21:30
    #15
    huseyin0053 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak kendin de söyledin o kız sana faydadan çok zarar getiriyor. bak hiç yazma ona sana yazarsa bile 1-2 saat sonra görüldü at cevap verme.
    ama illa aklını çok kurcalayacaksa yarın onu göreceğim demişsin, git yanına merhaba filan de ne yapıyorsun vs. sonra dün galiba çok meşguldün beni unuttun galiba de dalga geçer bir şekilde. konuşmayı devam ettir bu şekilde. akşam sana geri yazarsa seni aklından çıkarmamıştır .(tecrübe ile sabit)
    Aynen öyle zarar öyle yaparım heralde bilmiyorum..

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    EmrecanKitir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kasılmadan kararlı bir şekilde davranırsan niye yapamayasın? Çekinme ve utanma duygusu hayatında sadece 3 dakika olmasın yeter
    Edit; Kızı da kıracak şeyler söyleme ama.
    Evet haklısınız hocam dünyanın sonu mu içinde ne varsa dök gitsin.

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer birisi beni istemiyor ise ve bende bunda müdahale etmiyorsam artık o kişi benim için ölmüştür hadi eyvAllah de konuyu kapat kardeşim.Demekki istemiyor.
    Evet haklısın ama biraz mücadele etmek gerekiyor gibime geliyor ama diyorum birde istemiyorsa yapacak birşey yok

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 06-05-2018, 15:39:44
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kaçan kovalanır
  • 06-05-2018, 15:53:29
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Seni istemeyeni sen hiç isteme güzel kardeşim. 25 yıllık hayat tecrübesinden gelen nasihattır.
  • 06-05-2018, 16:04:50
    #18
    Petrarca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni istemeyeni sen hiç isteme güzel kardeşim. 25 yıllık hayat tecrübesinden gelen nasihattır.
    Olmasi gerekende o heralde.

    Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi