Seviyorum o beni takmiyor.
38
●1.386
- 06-05-2018, 15:16:28Git biraz egoist şekilde yüz yüze konuş. Gerçekten düzgün şekilde tanışmak istersen burdayım gibisinden, kırmayıp tanışacaktır muhtemelen bir kaç gün sonra da geri çekil, merak edip o takıntı haline getirecektir. Kararlıklılıkla denenmiş ve defalarca başarıyla sonuçlanmıştır
- 06-05-2018, 15:16:45Bizde öyle sevda varki sevdiğinizi bile utangaçlık tan söylüyemiyoruz...ce7in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Denenmeli ama yapabilir miyim ki [emoji316]EmrecanKitir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 06-05-2018, 15:18:51Üyeliği durdurulduBak kendin de söyledin o kız sana faydadan çok zarar getiriyor. bak hiç yazma ona sana yazarsa bile 1-2 saat sonra görüldü at cevap verme.TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama illa aklını çok kurcalayacaksa yarın onu göreceğim demişsin, git yanına merhaba filan de ne yapıyorsun vs. sonra dün galiba çok meşguldün beni unuttun galiba de dalga geçer bir şekilde. konuşmayı devam ettir bu şekilde. akşam sana geri yazarsa seni aklından çıkarmamıştır .(tecrübe ile sabit) - 06-05-2018, 15:19:19Çok kasılmadan kararlı bir şekilde davranırsan niye yapamayasın? Çekinme ve utanma duygusu hayatında sadece 3 dakika olmasın yeterTahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Edit; Kızı da kıracak şeyler söyleme ama. - 06-05-2018, 15:21:30Aynen öyle zararhuseyin0053 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle yaparım heralde bilmiyorum..
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Evet haklısınız hocam dünyanın sonu mu içinde ne varsa dök gitsin.EmrecanKitir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Evet haklısın ama biraz mücadele etmek gerekiyor gibime geliyor ama diyorum birde istemiyorsa yapacak birşey yokaykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 06-05-2018, 16:04:50Olmasi gerekende o heralde.Petrarca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
