Başlangıcın çok yanlış olmuş. Aynı şekilde de devam etmişsin. Kızlar bu tarz çekingen hareketleri hiç sevmezler. Ağır özgüven eksikliği olarak görülür. Hele ki fake hesap mevzusu tam altın vuruş olmuş. Muhtemelen sen olduğunu tahmin etmiştir. Daha sonra kendi hesabından yazmış olman da bir şeyi değiştirmez. Yapılmaması gerekenleri yapmışsın. Kızın kafasında seninle ilgili bir resim oluşmuştur. Bu resmin ne kadar olumsuz olduğu zaten sana karşı olan davranışlarından belli. Bu saatten sonra ağzınla kuş tutsan iyi bir sonuç alamazsın. Boşuna kendini yıpratma. Gençlikte oluyor böyle hatalar. Ben de yaptım zamanında. Zamanla öğreniliyor bazı şeyler. Sen de bunu bir deneyim say. Bir sonraki gönül mevzunda bu hataları tekrarlama.
Bizde öyle sevda varki sevdiğinizi bile utangaçlık tan söylüyemiyoruz...
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Git biraz egoist şekilde yüz yüze konuş. Gerçekten düzgün şekilde tanışmak istersen burdayım gibisinden, kırmayıp tanışacaktır muhtemelen bir kaç gün sonra da geri çekil, merak edip o takıntı haline getirecektir. Kararlıklılıkla denenmiş ve defalarca başarıyla sonuçlanmıştır
Denenmeli ama yapabilir miyim ki [emoji316]
Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi