merhabalar okulda bir kız var kızdan hoşlanıyorum seviyorum onu arkadaşıma söylemiştim oda ona söyledi yok istemiyorum falan demişti sonra işte anca haftada 1 2 kez görebiliyorum onu bikere fake hesaptan yazdım ona işte istemiyorum kimseyi gerek varmı yazdı sonra orada konu kapandı. Sonra gene 1 2 hafta geçti kendi hesabımdan yazdım ona 1 2 gün konuştuk onla sonrasında mesajımı görüldü yapmadı bende dedim görmemiştir heralde tabi hikaye atmaya devam ediyor. Sonra birdaha yazdım görüldü yaptı kaldı bu sefer. Yarın onu tekrar göreceğim acaba yüzyüze onla konuşayım mi yoksa birşey yapmıyim mi sizce ne yapmak gerek.

Redmi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi