• 27-04-2018, 13:06:44
    #19
    Ben uzun zamandır bilgisayar başına geçmeden önce (çalıştığım iş yeri dışında) liste yapıyorum.

    Mesela x sitesine yazı girileceky sitesine link çalışması
    z sitesine paravan çalışması

    Sonra bu listenin yanına artı eksi atıyorum daha verimli oluyor. Bunları yapmayacaksam pc başından kalkıyorum.
  • 27-04-2018, 14:01:59
    #20
    Gece sessiz. Dış etkenlerden uzak. Sadece işimize rahatça odaklanabiliyoruz. Ben geceleri uyanık kalmayı daha çok seviyorum.
  • 27-04-2018, 14:15:49
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Aslında gündüz çalışılmasının temel sebeplerinden biri de günümüzde mesai mantığıdır. Mesaisi gece olanlar geceleri de rahatlıkla çalışabiliyor. Sitesi olanlar için ise, en sakin ve en rahat zaman kuşkusuz geceleridir.
  • 27-04-2018, 14:17:37
    #22
    daha rahat ve sakin olduğu için çalışmaya odaklanma daha rahat oluyor
  • 27-04-2018, 14:21:15
    #23
    Kimse alınmasın, site işlerini düşünüp de geceyi uykusuzgeçirmek akıl karı değil. 20 sitem var gene uyurum. Evde 2 aylık bebeğim vargecede 10 kere uyansam da bilgisayara bakmam gene uyurum. Siz de uyuyun arkadaşlar,gece uykusunun yerini başka bir şey tutmaz.
  • 27-04-2018, 15:34:09
    #24
    igtr.net
    Tuncay1551 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmasterlara genelde geceleri ilham geliyor. Mesela bende oyle program yazacaksam gece yazarim sessiz bir ortamda.
    oda doğru geceleri daha insan bir ilham alıyor. Uğraşıyor

    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımcılar için konuşmak gerekirse


    bu örnek güzeldi

    ebilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündüzden bir fayda yok bir de şansımızı Gece'den yana kullanalım diyoruz ama nafile.
    Emek boÅŸa gitmez hocam

    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben uzun zamandır bilgisayar başına geçmeden önce (çalıştığım iş yeri dışında) liste yapıyorum.

    Mesela x sitesine yazı girileceky sitesine link çalışması
    z sitesine paravan çalışması

    Sonra bu listenin yanına artı eksi atıyorum daha verimli oluyor. Bunları yapmayacaksam pc başından kalkıyorum.

    En mantıklısı düzenli çalışma programlı çalışmadır programsız çalışmak bir nevi zaman kaybı gibi bir şey

    prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece sessiz. Dış etkenlerden uzak. Sadece işimize rahatça odaklanabiliyoruz. Ben geceleri uyanık kalmayı daha çok seviyorum.

    Aynen herkesin sorunu dış etkenler. Bende gündüzleri pek yapamıyorum

    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında gündüz çalışılmasının temel sebeplerinden biri de günümüzde mesai mantığıdır. Mesaisi gece olanlar geceleri de rahatlıkla çalışabiliyor. Sitesi olanlar için ise, en sakin ve en rahat zaman kuşkusuz geceleridir.
    aynen herkes sakinliği aradığı için gece yatmadığını söylemiş. haklılar
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha rahat ve sakin olduğu için çalışmaya odaklanma daha rahat oluyor

    Hocam bazıları gece daha çok para kazandığını söylüyo

    hepyasemin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse alınmasın, site işlerini düşünüp de geceyi uykusuzgeçirmek akıl karı değil. 20 sitem var gene uyurum. Evde 2 aylık bebeğim vargecede 10 kere uyansam da bilgisayara bakmam gene uyurum. Siz de uyuyun arkadaşlar,gece uykusunun yerini başka bir şey tutmaz.
    Hocam açıkcası haklısınız. Aslında bende gece uykusunu bir şeye değişmem ama malesef ben öğrenciyim.Yani mesela hocam yaz olduğunda eve gittiğimde hiç bir zaman gece uyanık kalmam.
  • 27-04-2018, 19:30:39
    #25
    gece rahat sessiz sakin olduğu için
  • 27-04-2018, 20:38:55
    #26
    Geceleri çalıştığımızda sanki biraz daha fazla verimli oluyoruz gündüze göre. Ama bilinen bir gerçek var ki o da; gece uykusunun yerini hiçbir şeyin tutamayacağıdır.
  • 27-04-2018, 20:42:50
    #27
    Gece işlerle uğraşması daha bir zevkli oluyor. Kahvemi içip gece 1 gibi de 5km koşuya çıkıyorum,eve gelince süt içip yatıyorum.