• 27-04-2018, 04:20:53
    #1
    igtr.net
    Sitesi olanlar neden geceleri uyumuyor genelde?
  • 27-04-2018, 04:23:29
    #2
    Kurumsal PLUS
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitesi olanlar neden geceleri uyumuyor genelde?
    Parra Parra Parra
  • 27-04-2018, 04:23:48
    #3
    kendi adıma kafamda bir proje oluyor ve bu proje herzaman gelişime açık. hep daha fazlasını eklemek ve geliştirmek istiyorsun doğal olarak yastığa başımızı koyduğumuzda aklımızda yarın yapacagımız şeyler veya daha fazla nasıl geliştirebileceğim oluyor.yani kafalar doluyken uyunmuyor
  • 27-04-2018, 04:32:53
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gündüz dış etken çok olduğu için olabilir.Evdekiler,arkadaşlar ıvır zıvır gece rahat herkes uyuyor
  • 27-04-2018, 04:33:47
    #5
    Tamamen işsizlikten gerçekten işsizlikten. İş olsa ciddi anlamda tatmin olabilsek beden ve kafa gün içerisinde yeterince yorulsa gece olmadan nasıl arar gözlerimiz uykuyu ama bizimki daha sanal işler olduğu için yorulmuyoruz azizim. Yorulmayan beden dinlenmekte istemiyor.
    • MuratCENGEL
    • metinciris
    • SMH_Medya
    MuratCENGEL, metinciris, SMH_Medya ve 4 kişi bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 27-04-2018, 04:33:56
    #6
    Bi oyun bağımlısı için bilgisayar oyunları neyse, Siteyle uğraşda bi webmaster için odur bence...
  • 27-04-2018, 04:36:47
    #7
    igtr.net
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parra Parra Parra
    ma gece kalsan daha mı çok kazanıyon

    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi adıma kafamda bir proje oluyor ve bu proje herzaman gelişime açık. hep daha fazlasını eklemek ve geliştirmek istiyorsun doğal olarak yastığa başımızı koyduğumuzda aklımızda yarın yapacagımız şeyler veya daha fazla nasıl geliştirebileceğim oluyor.yani kafalar doluyken uyunmuyor
    Bak kafa dolu oluyo genelde. Bunda hak veririm.

    EnfSoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündüz dış etken çok olduğu için olabilir.Evdekiler,arkadaşlar ıvır zıvır gece rahat herkes uyuyor
    En güzelli gece çünkü kimse karışmıyor sadece ilgi alanınla ilgileniyorsun

    aadilenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi oyun bağımlısı için bilgisayar oyunları neyse, Siteyle uğraşda bi webmaster için odur bence...
    bencede bu bağımlılıktan kurtulmalıyız

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen işsizlikten gerçekten işsizlikten. İş olsa ciddi anlamda tatmin olabilsek beden ve kafa gün içerisinde yeterince yorulsa gece olmadan nasıl arar gözlerimiz uykuyu ama bizimki daha sanal işler olduğu için yorulmuyoruz azizim. Yorulmayan beden dinlenmekte istemiyor.

    Aynen hiç yorulmuyorum malesef bir gün yürüsem yoruluyorum.
  • 27-04-2018, 04:40:03
    #8
    Kurumsal PLUS
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ma gece kalsan daha mı çok kazanıyon
    Kendim için demiyorum geneli öyle yani Şu an benimle birlikte 2 çalışma arkadaşım da uyumuyor. Sonuç olarak birilerinin çalışması lazım
  • 27-04-2018, 04:41:36
    #9
    gece = para